A British Airways törölte az induló járatait szombat délelőtt
Sokan most veszik ki azt a szabadságukat, amit a pandémia miatt eddig nem tudtak. Vagyis vennék ki, ha a British Airways légitársaság nem törölte volna a rövid távra induló járatait a londoni Heathrow reptérről.
Semmiféle előzetes jele nem volt a törléseknek, sok utazó már a reptéren szembesült azzal a csomagjai feladása után, hogy a gépe nem fog elindulni.
Az utazni vágyó emberek a légitársaság rossz kommunikációjára dühösek. A Guardian hozta le a cikket, benne egy férfi kifakadásával, miszerint
A járvány kitörése óta ez lett volna az első szabadságom. 120 fontot fizettem azért, hogy a barátaimmal síeljek, és további 200 fontot kellett még pluszban fizetnem egy egyirányú jegyért, hogy Londonból Genfbe érjek, és a járatot most csak úgy töröltek. Egyértelműen a rossz kommunikációt okolom az egészért.
Egy másik utas, Alexander Reeves harmincéves közszolgálati dolgozó szerint, aki szintén Genfbe szeretett volna eljutni, teljes káosz, őrület és rendezetlenség volt ma a Heathrow reptéren.
Current situation at LHR for @British_Airways pic.twitter.com/3r6vrmp3Ih
— Steve (Las Vegas UK) (@LasVegasUK) February 26, 2022
Nem kibertámadásokhoz köthetőek a járattörlések, hanem hardverhibák
– adta ki a közleményt a British Airways, és azt is hozzátette, hogy azoknak az utasoknak, akiknek törlésre került a járatuk, igyekeznek minél gyorsabban segíteni. A teljes visszatérítés mellett minden olyan ügyfél, aki ma rosszul járt, ingyenesen választhat egy későbbi időpontra történő átfoglalást. A légitársaság kikötötte, hogy természetesen minden ügyféllel felveszik minél hamarabb a kapcsolatot, és ha úgy dönt az ügyfél, hogy él a későbbi utazás lehetőségével, akkor a British Airways mindenben a rendelkezésére fog állni.
A cég közben arra kéri a később utazókat, hogy a reptérre indulás előtt ellenőrizzék a weboldalukat, mert a hosszabb utazást igénybe vevő járatoknál is előfordulhat kisebb csúszás, ha járattörlés nem is.