A fapados társaságokra jellemző a jegyek értékesítésének módja is: ezeket mindenekelőtt az interneten keresztül árulják majd. Az első napon ugyan a buszok még jóformán üresen indultak, de az ötlet kitalálója és megvalósítója, a Sales Lentz luxembourgi utazási iroda vezetője nem aggódik. Mint mondja, előbb rá kell ébreszteni az embereket erre a lehetőségre, s ez időt, no meg publicitást igényel. Egyébként is, az első nap már 120 helyfoglalás történt az internetes oldalukon.
A buszok ingajáratban közlekednek majd a két főváros között: naponta négyszer teszik meg oda-vissza váltott sofőrökkel a mintegy 200 kilométeres távot. Ráadásul a buszok minden nap indulnak, karácsony és újév napját kivéve.
Luxembourg és Brüsszel között eddig nem volt rendszeres, naponta többször is közlekedő buszjárat: aki az egyik városból a másikba akart jutni, az vagy autóval ment, vagy vonattal, vagy repülőgéppel. A repülő azonban nagyon drága, s ráadásul a reptérre vezető utazással együtt sok időt vesz igénybe - a vonat pedig 3 óra alatt teszi meg az utat (szemben a busz 2 és fél órás menetidejével), s drágább is az új buszos ajánlatnál.
A Sales Lentz cég Európa egyik legnagyobb busztársaságával, az 1400 busszal rendelkező spanyol Alsával kötött szerződést a járat üzemeltetésére.