Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMIndul a Nemzeti Kommunikációs Hivatal
Október tizedikén indul a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, a kormány új reklámipari központja. A központról (ami a fideszes belső köröket is átírhatja) itt írtunk bővebben.
Az MTI-ben szerda este kiadott közlemény szerint a hivatal elsődleges feladata, hogy összehangolja és ellenőrizze a kormányzat reklámokkal és PR kommunikációval kapcsolatos közbeszerzéseit egységes és szabályozott célkitűzések alapján. A cél a kommunikációs kiadások ésszerűsítése és hatékonyabb felügyelete.
A hivatal fogja irányítani szinte a teljes államigazgatás reklámköltéseit, alá tartoznak majd a minisztériumok, a központi államigazgatási szervek és azok irányítása alá tartozó országos, területi és helyi illetékességű költségvetési szervek, továbbá azon állami tulajdonú gazdálkodó szervezetek, amelyek fölött az állam közvetlenül vagy közvetetten meghatározó befolyást képes gyakorolni.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatalt Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető miniszter fogja irányítani, írja az MTI.