Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMegközelítőleg 3 és fél millió magyar háztartás rendelkezik tévés előfizetéssel, ezt az jelenti, hogy a lakosság 89 százalékának van valamilyen kábeltévéje. A digitális kábellel vagy IPTV-vel rendelkező háztartások átlagosan 63 magyar nyelvű csatornát értek el, a szolgáltatói digitális műholddal rendelkezők pedig 57-et.
A vizsgált időszakban a háztartások alig több mint fele (54%) rendelkezett csak egy tévékészülékkel, amiknek technológiája javult a 2013-as átlaghoz képest: hét százalékot emelkedett az LCD-, lapos- vagy plazmatévék aránya, vagyis a tévével rendelkező lakosság majdnem fele (49%) már modern készüléken nézi a műsorokat. Ehhez képest a okostévék (9%) és a 3D készülékek (5%) aránya kifejezetten alacsony. A háztartások egyharmadánál pedig három évesnél fiatalabb készüléket használnak és csak minden ötödikben található 10 évnél is idősebb televízió.
A Nielsen megvizsgálta a mobiltelefonok és az internetes elérések arányát is. Előbbi érdekes egyezést mutat a háztartásonkénti kábelelőfizetésekkel, ugyanúgy 89 százalék a mobiltelefon használat aránya, mint a tévés szolgáltatásoké, viszont csak a háztartások felében használnak okostelefont.
Az internetelérés aránya viszont kifejezetten alacsonynak tűnik, a magyar háztartások mindössze 63 százalékához van bekötve internet.