Nívós PR-díjat kapott a Noguchi

2015.06.11. 19:29

A Noguchi Porter Novelli nyerte a Ragadj ecsetet! elnevezésű kampányával az IPRA Golden World Awardot, amit a PR Oscar-díjaként is szoktak emlegetni. Ez az egészségügyi kampány a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerült, mint a világ legnagyobb panoráma képeslapja. A cég egy másik kampánya, a Kávé és bor: jobban hasonlít, mint gondolnád is előkelő helyezést ért el a döntőben.

Az  IPRA közlemény szerint a Ragadj ecsetet! 2015-ben a világ ötven legjobb public relations kampányainak egyike, ez pedig a hazai PR-szakma eddig legnagyobb sikere idén.

"A díjat West Sussexben szavazta meg a 18 tagú zsűri, összesen 447 pályázat közül, ami rekordnak számít. Szeptember 29-én a dél-afrikai Johannesburgban pedig bejelentik a Grand Prix-győztest, amire elvileg a Noguchinak is esélye van" - nyilatkozta Vágvölgyi Mihály, a Noguchi stratégiai partnere.