Ahogy mások, akik a tévében nézték az amerikai Capitolium megrohamozását, Spehar is szükségét érezte, hogy beszéljen róla. Azonban „nem akartam, hogy az emberek azt higgyék, hogy szakértő vagyok” – mondta Spehar, aki a TikTok-videót a New York állambeli Rochesterben lévő otthonukban vette fel
Fotó: Magali Druscovich / Reuters
Amióta a rövid formátumú videóalkalmazás népszerűsége a világjárvány kezdetén megugrott, a Speharhoz hasonló emberek özönlöttek a platformra, hogy megvitassák, dokumentálják és megosszák, mi történik a világban. Sokan alkotóknak vagy influenszereknek nevezik magukat. Nem törekszenek arra, hogy hagyományos újságírók legyenek
Fotó: Magali Druscovich / Reuters
Drutman egyik TikTok-videója elmagyarázta, hogyan használhatják ki az emberek az adókedvezményeket, hogy energiahatékony frissítéseket hajtsanak végre otthonukon, míg egy másik egy nemzetközi klímaváltozási jelentésre mutatott rá, amely kimutatta, hogy még nem késő a nemzetek számára, hogy lépéseket tegyenek a melegedő bolygó elleni küzdelem érdekében
Fotó: Magali Druscovich / Reuters
Lisa Remillard, aki 20 éve dolgozik a televíziós újságírásban, és a floridai Tallahassee-ben, valamint a kaliforniai San Diegóban volt műsorvezető, azt reméli, hogy ezt a növekedést egy új üzleti modellbe tudja átültetni, amely segíthet a független újságíróknak megélhetést biztosítani a TikTok és más közösségimédia-platformok segítségével
Fotó: Magali Druscovich / Reuters
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!