A néző mentheti meg a horrorszereplőt
Kísérleti jelleggel interaktív elemekkel dúsítva mutatja be néhány moziban Last call, azaz utolsó hívás című horrorfilmjét az NBC által tulajdonolt, az Universal csatornacsaládhoz tartozó 13th Street nevű horroradó.
A moziban jegyet váltók a pénztárnál megadhatják telefonszámukat, hogy aztán a film alatt a főszereplő nő többször is felhívja egyiküket. A digitális filmet szoftver alakítja, automatikusan kisorsol egy egy számot, felhívja, majd beszédfelismerő modulja segítségével azonosítja, hogy a főszereplő kérdéseire mit válaszol a néző. A történet alapján ugyanis a főszereplő a néző utasításaira vár, hogy mégis hogy meneküljön ki egy elhagyatott kórház épületéből.
Az utasítások alapján minden vetítéskor más film áll össze, más jeleneteket láthatnak a nézők. A film a kilencvenes években népszerű lapozgatós szerepjátékkönyvek élményét kínálja a moziban.
A filmet német nyelven forgatta a Németországban sikeres tematikus adónak számító 13th Street, de a tervek szerint az alkotást nemsokára bemutatják más országok mozijaiban és filmfesztiválokon is. Arról nem szólnak a híradások, hogy mi történik akkor, ha a kiválasztott néző nem akar együttműködni, lecsapja a telefont, vagy egyszerűen csak kedvenc receptjét mondja fel az ijedt főszereplőnek.