Frissen reklámozzák a Fuckot

2006.04.03. 12:38
Fejtörést okozhat a Fuck című dokumentumfilm promóciója, de a független forgalmazó ThinkFilm már megszerezte a jogokat a cím használatához, írja a FilmStew.com.
Az eddig csak fesztiválokon bemutatott, Steve Anderson jegyezte amerikai dokumentumfilm a fuck (baszni, baszd meg) szóval kapcsolatos kulturális hatásokat és reakciókat boncolgatja.

#alt#
"A fuck szóból fakadó reklámozási nehézségek nem kényszerítenek minket hátraarcra - mondta Mark Urman, a forgalmazó ThinkFilm terjesztési vezetője. - A reklámozást, publicisztikát és a filmről való nyilatkozatokat át kell gondolni, de a lényeg, hogy eredetiek és frissek akarunk lenni."

A ThinkFilm legutóbb a The Aristocratsot forgalmazta. A filmben tucatnyi neves humorista egyetlen disznó viccet szajkóz.

A Fuckban többek között feltűnik Hunter S. Thompson, Billy Connolly, Alanis Morissette és Ice-T is.