Még 2018-ban is gulyással akarjuk eladni az országot, 235 millióért

bpimazs
2018.05.14. 17:10

Évi 4,5-5 milliárd forintot tervez elkölteni az ország népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). A kampány első, június végéig tartó fázisának médiaköltségvetése 1,3 milliárd forint - írja a Kreatív. Az ügynökség ugyanis azt szeretné, hogy Budapest turisztikai értelemben megelőzze Prágát, és 2030-ig beérje Bécset.

A Budapestre koncentráló kampány első fázisául imázsképek, egy weboldal, egy arculat és egy videó készült el 235 millió forintért; ezekben trendi, és Budapest sokszínűségét - ahogy a kreatív fogalmaz: "fűszerességét" - hangsúlyozó képekre helyezték a hangsúlyt. Így van ez a videóval is, amely 800 alkalommal fog lemenni a CNN-en, és amelyben ennyi pénzből sem sikerült fiatalosabb és trendibb dolgot kitalálni, mint a Széchenyi fürdőt, a kisföldalattit és természetesen mindennek megfűszerezéseként a gyulyásevést. Illetve természetesen megjelent a legtrendibb budapesti ingatlan, a kormány első számú kirakatépülete, a Várkert Bazár is.

A Kreatív azt írja: a kampány nyári fázisa keddtől június 30-ig fut, és az USA-ra, Nagy-Britanniára, Németországra, Olaszországra, Franciaországra és Spanyolországra koncentrál, plusz a közösségi csatornákon Írország, Kanada, Ausztrália és Svájc is kap az anyagokból.

A kampány médiabüdzséjének 65 százalékát online platformokon költik el, tévére 25 százalék jut, kiemelten költenek fedélzeti magazinokra és médiafelületekre is, és tartalmi együttműködések is lesznek olyan magazinokkal, mint például a Vice. 

A kampányt ugyanaz a Graphasel stúdió készítette, amelyik a tavalyi vizes VB és a 2024-es olimpia imázsán is dolgozott.

A Magyar Turisztikai Ügynökség legutóbb azzal került a hírekbe, hogy Juhász Péter bemutatott egy hangfelvételt, amelyen a miniszterelnök erre semmilyen felhatalmazással vagy munkaviszonnyal nem rendelkező lánya állami pénzekről beszélgetett az ügynökség egy képviselőjével.

Ne maradjon le semmiről!