Egy kaliforniai cég, a Beverage Concepts áprilisban készül piacra dobni egy alkoholmentes energiaitalt Liquid Experience néven.
Kiábrándító
A Hendrix-energiaital híre nagy felhördülést keltett a 27 éves korában kábítószer-túladagolásban meghalt zenész rajongóinak körében. Hendrix egyik nagy tisztelője, Flea a BBC-nek nyilatkozott róla. "Nagyon kiábrándító Hendrix képét látni reklámcélból mindenféle termékeken, mert ezzel csökkentik az értékét azoknak a gyönyörű érzéseknek, amiket a zenéjével adott nekem" - mondta a Red Hot Chili Peppers basszusgitárosa.
Hendrix emblematikus alakját valóban a legkülönfélébb termékeken meg lehet találni, a lávalámpától kezdve a kártyán át a karácsonyfadíszig. De van hendrixes babaruha és légfrissítő is. A széles termékskálát nézve úgy tűnik, Hendrix arca még mindig jó reklámnak bizonyul, pedig már 37 éve, 1970-ben elhunyt.
Jó üzlet
A rocksztár nevének és képének jogaival rendelkező seattle-i Bruce Kuhlman, az Authentic Hendrix nevű cég tulajdonosa szerint a termékekből befolyó összeg egy részét különféle oktatási célokra fordítják.
Az állítják, a Hendrix 1967-es albumáról, az Are You Experiencedről elnevezett Liquid Experience-ből származó bevétel egy részét zeneoktatási célokra ajánlják fel. Jimmy Hendrixnek nem csak a képét viszik, de még mindig elfogy körülbelül hatszázezer darab évente a lemezeiből.