1,3 százalékkal növelte bevételeit 2008-ban a Tv2, sőt 1997 óta nem volt még ennyire nagy bevétele a csatornának. Amíg 2007-ben 26 milliárd 197 millió forintos árbevételt ért el a cég, addig 2008-ban a teljes bevétel 26 milliárd 527 millió forint volt.
A szpotüzletág (vagyis a hagyományos reklámfilmek üzletága) a teljes növekedéshez mérten csak kis mértékben bővült, az egyéb üzletágak, így például a szponzorációk és az emelt díjas szolgáltatások bővülése miatt teljesített ilyen jól a csatorna.
A nyereségről a Várdy Zoltán, a csatorna vezérigazgatója csak annyit árult el, hogy a „hagyományosan magas szintű profitrátát sikerült megtartaniuk, sőt az eredményeken javítaniuk", de a pontos számokat a cég belső szabályzatára hivatkozva nem árulta el.
Arra a kérdésre, hogy mikor lesz a Tv2 piacvezető, Várdy Zoltán azt nyilatkozta, hogy ez a cél lebeg a szemük előtt, de a konkrét időpont nem fontos. (Várdy, amikor 2007 nyarán a Tv2 élére került, azt ígérte, hogy három éven belül legyőzik az RTL Klubot, és piacvezetők lesznek Magyarországon).
Válság van
„A gazdasági válság ijesztőnek tűnik, a hirdetők pedig haboznak, ezért nehéz előrejelzéseket mondani" - nyilatkozta Patrick Tillieux, a Tv2-t tulajdonló cégcsoport, ProSiebenSat.1 ügyvezető igazgatója a magyar csatorna 2009-es esélyeit firtató kérdésre válaszolva.
„Nem tudok semmit, legfeljebb hogy a piacok biztos csökkenni fognak" - tette hozzá Tillieux a cégcsoport és a Tv2 2008-as eredményeit ismertető sajtótájékoztatón Budapesten.
„A Tv2 nagyon korán, már 2008-ban elkezdte az átalakítási folyamatot, ami feltétlen szükséges volt, és most már látjuk, hogy 2009-ben ennek meg lesz a haszna" - mondta el a Tv2 tavalyi létszámleépítéséről a ProSiebenSat.1 ügyvezető igazgatója.