Korábbi kotonreklámot követel a brit reklámipar
Ha elfogadják a törvénymódosítást, Nagy-Britannia történetében először sugározhatnak este 7 után, főműsoridőben abortusz- és óvszerreklámot a tévék és a rádiók, írja a The Sun. Eddig csak 9 óra után lehetett. A módosítást a brit reklámipar két önszabályozó szervezete, a Committee of Advertising Practice (CAP) és a Broadcast Committee on Advertising Practice (BCAP) kezdeményezte.
Nagy-Britanniában a sok tinédzserkori terhesség miatt látták szükségesnek az este 9 óra előtti abortusz- és óvszerreklámokat. A BCAP véleménye szerint a fiatalok a televízión keresztül vehetők rá legkönnyebben a biztonságos szexre. Eddig a Channel 4 volt az egyetlen brit tévécsatorna, ahol már este 7 órától vetítettek óvszerreklámokat.
Nadine Dorries konzervatív párti képviselő viszont az abortusz további szigorításáért küzd, a terhesség 24. hete helyett maximum a 20. hétig engedélyezné a brit nőknek a terhesség-megszakítást.
Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.