Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM
Az idei év első négy hónapjában - a válság miatt - mintegy harmadával csökkent a hirdetési költés a rádiós piacon az előző év azonos időszakához viszonyítva.
Becslések szerint csaknem 1 milliárd forint hiányzik a nagyobb magyar rádiók kasszáiból - írta pénteki számában a Világgazdaság.
A lap úgy tudja még a legnagyobbak között is van olyan rádió, amelynél előfordult az elmúlt hónapokban, hogy nem tudták időben kifizetni a béreket.
A hirdetési aktivitás visszaesése az egész médiát sújtja, ám a rádiók az átlagnál jobban szenvednek. Szakértőkre hivatkozva a Világgazdaság azt írta: ennek oka, hogy a hirdetők a nagy médiatípusokba koncentrálják a költéseiket, elsősorban is a televíziókba.
Míg a nagy rádiók a nyereségükért, a kicsik az egzisztenciájukért küzdenek. A helyi adók évek óta súlyos gondokkal küzdenek; a mostani válság sokuk számára a kegyelemdöfés lehet - írja a VG.