Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMAz Advenio nyerte a Danubius Rádió frekvenciájáért folyó versenyt, míg a Sláger helyén az ORTT döntése értelmében az FM1-konzorcium adhat ezentúl. Az Index információi szerint az Országos Rádió és Televízió Testület mai ülésén elbukott az elnök Majtényi László javaslata, nem zárták ki a két pályázót azért, mert irreálisan magas koncessziós díjat ajánlottak. Az Advenio árbevétele 55 százalékát, az FM1 a felét ígérte, holott a rádiós piacon ekkora nyereségrátát lehetetlen elérni.
Információink szerint az Advenio és az FM1 konzorcium is úgynevezett sales house-rendszert dolgozott ki, amelynek lényege, hogy a reklámidőt külső cég veszi meg és adja tovább, tehát a nyereség jelentős része ott a cégnél realizálódik. Úgy tudjuk, az árbevétel fele így körülbelül évi 300-400 millió forint lesz várhatóan.
Az ORTT ülésén információink szerint 12:10 arányban szavaztak az elnök kizárásra vonatkozó javaslata ellen, úgy tudjuk, Tímár János, a szabad demokrata delegált nem vett részt a döntéshozatalban. A nyertes rádiókat az MSZP, a Fidesz és a KDNP delegáltjai támogatták. Maga Majtényi László az első körben nem is szavazhatott, de nem is várta meg, lesz-e második forduló, távozott az ülésről.