Judit
3 °C
7 °C

Csiszár Jenő a Klassz FM arca

2009.11.04. 16:35 Módosítva: 2009-11-04 16:51:34
A Danubiust leváltó rádió változatosabb zenei kínálatot, és délutáni magazinműsort ígér. Meg azt, hogy továbbviszik a Danubius hagyományainak vállalható részét.

Csiszár Jenő lesz az Advenió által működtetett Klassz FM arca, a médiaszemélyiség egyrészt a menedzsment tanácsadója lett, másrészt információink szerint valószínűleg a mikrofon mögött is fel fog tűnni. Az biztos, hogy a cég reklámkampánya nagyrészt rá fog épülni.

A Danubius frekvenciájára elnyerő Klassz Fm kultúrát közvetítő, a 15 és 60 év közötti korosztályt megcélzó kereskedelmi zenei adót ígért. (A sajtótájékoztatón a molinókon Class FM-ként nevezték az új rádióadót, de mint kiderült a helyes írásmód Klassz FM, csak a rendezvényszervező elrontotta a feliratot.)

Nem őrültek meg

"Nem őrültünk meg" - mondta Szever Pál, a Klassz FM zenei szerkesztője, arra utalva, hogy nem lesz talkrádió, folkrádió, esetleg politikai rádió az új csatorna. Egy ilyen típusú rádió műsoridejének 92-93 százalékában zene szól, Szever hozzátette, a Klassz FM-nek döntő szerepe lehet a rádiókban szóló zenei paletta tágításában.

inx 01

Az elmúlt 12 év hagyományainak vállalható részeit viszi tovább az Advenio rádiója, az európai kereskedelmi rádiózás elemeit "beépítve, nem magyarítva" - mondta Csiszár Jenő, a Klassz Fm menedzsmentjének tanácsadója. Csiszár emellett legközvetlenebb, könnyen elérhető, interaktív műsorokat ígér.

Csiszár az Index kérdésére válaszolva elmondta, hogy a jelenleg működő két országos adó műsorstruktúrájának két sokat szidott elemén akarnak változtatni: több zeneszámból állítják majd össze a játszási listát, és délután, a munkából hazaautózók kedvéért is élő magazinműsort készítenek majd.

Csiszár szerint a zenei kínálatban nyitni szeretnének, sőt bátrabban mutatnak majd be még be nem futott magyar előadókat, vagy külföldön sikeres, de itthon rétegzenének számító zenekarokat. Csiszár példaként a Coldplayt hozta fel, amit itthon a két országos rádión csak elvétve hallani.

Újabb sztárok várhatóak

Arra a kérdésre, hogy feltűnik-e náluk valaki a most működő országos kereskedelmi rádiók húzónevei közül, azt közölte: az adónak "kimódolt, markáns arculata" lesz, a kérdés az, ki fér bele abba. Nevek említésétől azonban elzárkózott.

Szerda délelőtt írták alá a frekvenciapályázaton nyertes cégek (a Klassz FM-et indító Advenio Zrt. és a nagyobbik vételkörzetű, az FM1 Zrt. által jegyzett Neo FM) vezérigazgatói az ORTT képviselőjével a két adó hét évre szóló koncessziós szerződését.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?