Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMCsaknem negyedével, 23 százalékkal 7,3 milliárd dollárra nőtt az online reklámokra fordított összeg az Egyesült Államokban az első negyedévben. Ez történelmi rekord. Soha nem költöttek még ennyit netes hirdetésekre a cégek, pedig már a tavalyi első negyedéves bő hatmilliárd dollár is rekord volt - derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers (PwC) adataiból, írja a Médiainfó.
Az évről évre tapasztalható tartós és jelentős növekedés azt jelzi, hogy a digitális média nemcsak a fogyasztók, hanem a hirdetők körében is egyre népszerűbb. Ennek oka, hogy egyre több felhasználó egyre többször fordul az internethez, ha tájékozódni vagy szórakozni akar - mondta el Randall Rothernberg, az IAB elnök-vezérigazgatója.
Az idei első negyedév számai arról tesznek tanúbizonyságot, hogy az interaktív reklámpiac nem csupán magához tért a válság óta, hanem valódi, lendületes növekedést produkál - nyilatkozta David Silverman a PwC részéről.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM