November 9-én már 11,24 százalékkal ment a kereskedelmi célcsoportban Gundel Takács Gábor kvíze, a Maradj talpon, ez nagyjából háromszorosa az MTV - fiatalabb nézőknél mért - átlagos közönségarányának. A közszolgálati tévé a 18-49-es korcsoportban csak 4-5 százalékra képes (teljes lakosságban 8-9 százalék az átlag), így minden, 10 százalék fölötti közönségarány kiugróan jónak számít az MTV esetében, amely egy évtized alatt elérte, hogy főképp idősebbek válasszák, megszokásból. Ilyen közönségarányra az M1-en csak a déli híradó képes, de akkor sokkal kevesebben tévéznek, mint este.
A Maradj talpon, azontúl, hogy a köztévé tempójához mérten meglehetősen pörgős formátumú, jó időben érkezett a képernyőre: A széf szünetel az RTL Klubon, a 40 milliós játszma pedig véget ért a Tv2-n, azaz nagyobb csatornán nincs ezen kívül kvíz.
Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM

Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!