Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMÚjabb betiltott tinikampány az angoloknál
Nemrégiben újabb botrányt keltő kép jelent meg a Miu Miu márka neve alatt. A True Grit Star címet viselő kampányban egy fiatal tinédzserlány törölgeti szemeit a sínek között. Az angol reklámfelügyelet szerint a kép, melyen a 14 éves Hailee Steinfeld, a True Grit (A fészemű) című film egyik főszereplője üldögél a vonatsíneken, felelőtlen ábrázolása a fiataloknak. A reklámfelügyelet úgy nyilatkozott, azért ellenzik a kampányt, mert a képen kiskorút helyeztek el egy veszélyes környezetben.
A Miu Miu márkát tulajdonló Prada divatház elmondta, az említett kép, melyet a neves divatfotós és filmes Bruce Weber készített, egy komoly kampány része és egy képzeletbeli film történetén alapul. A Prada azt állítja, Steinfeld nem volt veszélyben és a lányt semmilyen módon nem korlátozták a szabad mozgásban. Ez az érvelés azonban a reklámfelügyeletet nem hatotta meg, szerintük a vasúti beállítás felelőtlen, figyelembe véve a lány életkorát.
A Vogue és számos más divatmagazin is előszeretettel népszerűsíti mostanában a különböző szépség és divattermékeket gyerekmodellekkel, ami mostanában több zűrzavart is okozott. Nemrégiben a Dakota Fanning által reklámozott Marc Jacobs kampány verte ki a biztosítékot, a tinédzser filmsztár ugyanis a lábai között elhelyezett parfümös üveggel pózol a fotókon. A reklámfelügyelet szerint a kampány szexuális provokációnak számít.