Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMNovemberben átlépte a másfél millió hallgatós álomhatárt a NeoFM a 15 év felettiek körében, 100 ezer hallgatóval maga mögé utasítva kereskedelmi vetélytársát, a Classt, derült ki a Ipsos/GFK közönségméréséből. 130 ezerrel többen hallgatták ebben a hónapban a Bumerángot is, mint a Class reggeli műsorát, amit még a Kossuth rádió reggeli programja is maga mögé utasított, ha teljes lakosságot vesszük figyelembe. A Neo nem csak a teljes lakosság körében, de Budapesten és vidéken is egyaránt a leghallgatottabb hazai kereskedelmi rádióállomás.
A kereskedelmileg kiemelt, tehát a nagyobb vásárlóerővel bíró 30-49-es, de tágabb értelemben a 25-59-es korosztályban is egyértelmű a Neo fölénye és növekvő a népszerűsége.
A reklámozóknak fontos
A Class FM viszont másképp gondolja, hiszen a kereskedelmileg fontos célcsoportban, azaz a 15-49 év közöttiek körében már 11 hónapja ez a rádió vezet. A reklámozók a 15-59 év közötti korcsoport hallgatottsági adatai alapján fizetnek a rádióknak, így ez tűnik a fontosabb eredménynek.
A GfK Ipsos adatai alapján a kereskedelmileg fontos célcsoportban ismét a Class FM és Sebestyén Balázsék reggeli műsora bizonyult a a leghallgatottabbnak, így idén eddig minden hónapban felülmúlta a konkurens adókat, ráadásul 220 ezerrel növelte hallgatótáborát január óta.