Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMMásodik éve zsinórban csökkenő tendenciát mutat a tévékészülékekkel rendelkező amerikai háztartások száma. A nézettségméréssel foglalkozó Nilesen adatai szerint két év alatt közel kétmillió családban tűnt el a tévé, miközben a háztartások száma emelkedett.
A Nielsen definíciója szerint az a háztartás tekinthető "tévésnek", amiben a tévéhez van antenna-, kábel- vagy műholdas elérés, és nemcsak egy egyébként működő készüléket tartanak a lakók. A 114 milliós számot a Nielsen a gazdasági válsággal és technikai jellegű okokkal magyarázza, írja a New York Times.
Ezek után nem túl meglepő, hogy kevesebb amerikai néz tévét, mint két éve. 2011 utolsó negyedévében a Nielsen szerint 284,4 millió lakos látott legalább egy tévéműsort, míg 2010-ben ugyanez a szám 289,3 millió volt. A felmérésből az is kiderült, hogy az amerikaiak viszont egyre többet játszanak különböző videójátékokkal, és jelentősen megnőtt az internetes videótartalomfogyasztás mértéke is.
Egy átlag amerikai 2011 utolsó három hónapjában 153 órát és 19 percet töltött hagyományos tévénézéssel, azaz a készülék előtt és nem a számítógép monitora vagy a táblagépe előtt. Ez 46 perccel kevesebb, mint a 2010-es adat. A tévénézési szokások felmérésekor a Nielsen csak a tradicionális tévézési szokásokat veszi figyelembe, és nem számolja a táblagépek, okostelefonok vagy laptopokon fogyasztott médiatartalomra szánt időt.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM