Az X-Faktor megint levert mindenkit

2012.10.03. 11:10
Nincs ellenfele az RTL Klub tehetségkutatójának. A 39. heti nézettségi versenyben mind a kereskedelmi célcsoportban (18-49 évesek) mind a teljes lakosságot tekintve az X-Faktor két hétvégi adása végzett az élen.

A Nielsen adatai szerint a múlt hét legnézettebb magyarországi műsora az X-Faktor volt, a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban a vasárnapi adás 979 727 nézőt érdekelt, ami 45,9 százalékos közönségarányt jelent. Megszorítani csak a szombati X-Faktor tudta 857 052 nézővel. A nagy rivális Tv2 legnézettebb műsora ebben a korosztályban a Jóban rosszban szeptember 27-én látott egyik epizódja volt, ennek 410 933 nézője akadt, és mindössze 24 százalékos közönségarányt ért el.

39. heti nézettség a kereskedelmi célcsoportban
39. heti nézettség a kereskedelmi célcsoportban

Az teljes lakosságot tekintve a lista élén a két X-Faktor adás helyet cserélt (szombat: 2,1 millió néző, vasárnap: 2,06 millió), de különösebb változások nem tapasztalhatók. A legnézettebb műsorok listáján 18-49-ben az első 15, a teljes lakosságra levetítve az első 13 helyen RTL Klubos produkciók állnak, a Tv2 kínálatából a 18-49-es korosztályt szinte csak a Jóban rosszban érdekli. Ami vigasztalhatja a nézettségi versenyben második Tv2-t, hogy a Tények még mindig a legnézettebb hírműsornak számít.

39. heti nézettség a teljes lakosság körében
39. heti nézettség a teljes lakosság körében