Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA GFK és az Ipsos országos rádióhallgatottsági felmérése szerint a Kossuth Rádió napi átlagos hallgatottsága több mint 1,5 milliós volt, a Petőfi Rádióé 750 ezres, míg a Bartóké 83 ezres. A kereskedelmi Class FM-et több mint 2 millió ember hallgatta naponta a 15 évesnél idősebbek körében.
A nagyvárosi lakosság körében a Kossuth Rádió hallgatottságban megelőzte a Class FM-et, és a kutatásból kiderül az is, hogy a legtöbben - a lakosság csaknem 30 százaléka - délelőtt 10 órakor rádiózott. A budapestiek körében is a Class FM volt a legnépszerűbb rádió, több mint 270 ezren hallgatták a fővárosban, míg a Kossuth Rádiót majdnem 250 ezren.
Budapesten a harmadik helyen a Music FM állt a mintegy 190 ezres hallgatottságával, míg a Juventust 139 ezren, a Petőfi Rádiót 138 ezren, a Klubrádiót 136 ezren, az InfoRádiót pedig 67 ezren hallgatták novemberben, egy átlagos napon.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM