Nem érdekelnek minket a Családi titkok

2013.01.15. 16:30
A 2. hétre visszaállt a régi rend, az RTL Klub vezeti a nézettségi listát a Top22. helyig. A The Voice-nak megint nem sikerült az egymilliós nézettség, még a Családi titkok nevű szappanopera is lenyomta.

Míg nagy meglepetésére az első héten nagyon feljött a TV2 és az m1, január 7-től visszavette a kormányrúdat az RTL Klub, ami teljes népességben az első 22, 18-49-es korosztályban a 24. helyig birtokolja a nézettségi toplistákat.

Mindkét korosztályban az első két helyet a Barátok közt hétfői és szerdai epizódja vitte el, utóbbit 1,67 millióan látták (32,7 százalékos közönségarány). A listán jó eredménnyel szerepel a Híradó (1,54 millió), A kód (1,5 millió) és a Fókusz (1,48 millió néző) is. A gyanú árnyékában című dokureality továbbra is inkább az idősebbeket vonzza (Top22. 1,31 millió néző), míg a fiataloknál csak a Top44. helyet szerezte meg.

A legnézettebb műsorok a teljes népesség körében
A legnézettebb műsorok a teljes népesség körében

A TV2 múlt hétfőn indult szappanoperája, a Családi titkoknak (kritikánk itt) a legtöbb nézőt szerdán sikerült elérnie, akkor a teljes népesség körében 1,11 millióan nézték (Top39.), viszont onnan lefelé az öt epizódból négy felkerült a Top50-es listára. A fiataloknál jobban kezdett a sorozat, ott a szerdai epizód a Top25. helyet szerezte meg (23,8 százalékos közönségarány, 434 ezer néző), ráadásul ez az első TV2-s produkció is az RTL pirosába öltözött listán.

A The Voice-nak továbbra sem sikerült visszaküzdenie magát az egymilliós műsorok listájára, bár az év első adásához képest majd húszezerrel növelte nézői számát (968-997 ezerre), még így is csak a Top48. legnézettebb műsor volt a múlt héten. A fiatalok körében a tehetségkutató viszont kegyvesztettebb lett, az első adáshoz képest 25 ezerrel nézték kevesebben (429-404 ezer), így nem meglepő a Top34. helyezése.

A főműsoridős közönségarány tekintetében az első heti eredményéhez képest (21,6) jól feljött az RTL Klub 24,1, de - bár első helyét továbbra sem fenyegeti senki - még mindig nem érte el a karácsonyi szintet (26,7 százalék). A második helyen a TV2 áll 18,3 százalékkal, a 3. helyen a Cool 5,3 százalékkal, negyediken pedig az m1 4,8 százalékkal.