Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA CNN-t olvasva tűnt fel egy reklám, ami ugyan még 2006-ban készült, de egyrészt továbbra is vicces, másrészt anno nem láttuk (pedig állítólag a teljes arab Facebook ezzel volt tele 2006-ban – vagy várjunk csak, lehet hogy mégsem). Az Egyesült Arab Emirátusokban vetítették, egy Nando's nevű gyorséttermet hirdet. Arról szól, hogy egy férfi teljes álló nap egy pizzaszeletet tart a félig nyitott szája előtt, és remegve várja, hogy végre lemenjen a nap és belekóstolhasson. Csak harminc másodperc, de tényleg vicces.
A cikk, amiben találtuk, egyébként arról szól, hogy az öbölmenti országokban a Ramadán nagyobb üzlet a tévéknek, mint egy focimeccs, mert a nagy böjtölés miatt az emberek hamarabb hazamennek munkából, és emiatt szó szerint megduplázódik a tévé előtt töltött idő. A nagyobb közönséget a cégek jól ki is használják, és (kozmikus irónia) a Coca Cola és Pepsi költik ebben az időszakban a legtöbbet (meg a mobilszolgáltatók).
Ebből is kiderül, hogy az Arab Emírségekben az emberek a nyugaton elképzeltnél sokkal kevesebbet tevegelnek, viszont jóval több időt töltenek felhőkarcolók teraszain ülve – sőt, a jelek szerint még Ramadán-témájú vicces reklámok is készülhetnek. De ha tényleg ekkora a szabadság, akkor miért van az, hogy a rendőrség Dubajban még mindig a megerőszakolt nőket tartóztatja le?
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM