Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMA nagy amerikai médiavásaárlók jelentése szerint az ABC az utolsó másodpercig kiárulta az Oscar-gála reklámperceit, amiket félperces darabokban kínált 1,8-1,8 millió dollárért. Ez rekordnak számít, tavaly az átlagár 1,65 millió volt, a rekordot pedig a 2008-as közvetítés tartotta 1,82 millió dollárral. A hatalmas érdeklődés nem meglepő, írja a Variety, hiszen a reklámozók figyelme egyre inkább olyan események felé fordul, amiket a közösségi médiában milliók követnek majd - ezzel ugyanis felértékelődnek a tévés reklámpercek is. A 2012-es közvetítéssel mellesleg 82 millió dollárt keresett az ABC.
Az amerikai médiapiacon egyre kevesebb olyan tévés esemény van, ami egyidőben több tízmilliós közönséget tud leültetni a képernyők elé - a nézők egyre többször felvételről követik a műsort - de az élő közvetítések ezek közé tartoznak. A Super Bowl vagy az Oscar-gála továbbra is nagy érdeklődés mellett zajlik, ráadásul a Twitteren, Facebookon és más közösségi médiafelületeken a felhasználók igen aktívan kommentálják a képernyőn látottakat.
Az Oscar-díjátadót szervező Amerikai Filmakadémia limitálja a közvetítés alatt leadható reklámok számát, óránként mindössze 9-10 percben lehet intim betétet rálőcsölni a nézőkre. Ez egyébként tiszteletre méltó önmegtartóztatás: a Grammy-díjátadón óránként 14 percnyi reklám látható.