Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMÚjra előkerült a reklámadó
Lázár János egyeztetésre hívta a Magyar Reklámszövetséget és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségét kedd délután, ahol hosszú hónapok után újra szóba került a reklámadó kérdése -írja a Kreatív.
A Miniszterelnökséget vezető államtitkár arra is kíváncsi volt, hogy a szakmai szervezeteknek mi a véleménye arról, hogy Romániában és Franciaországban megszüntették az ügynökségi bónuszokat, amiket a médiaügynökségek szoktak kapni a médiacégektől azért, hogy bizonyos mennyiségű és összegű hirdetést egy adott médiumhoz visznek.
A Kreatív beszámolója szerint az MRSZ és a MAKSZ úgy vélte, hogy a magyar piacon nincs szükség a bónuszok állami szabályozására, az indoklásról ahogy a reklámadóról való tárgyalás eredményéről azonban egyelőre nem sokat tudni, mivel az MRSZ elnöke, Urbán Zsolt ennél bővebben kívánt nyilatkozni a lapnak.
Mint ismert, a kormány már többször belengette a reklámadó ötletét, ami a napvilágot látott tervezet szerint hatmilliárd forinttal terhelné meg a magyar médiapiacot, vagyis a teljes nyereséget elvinné, főleg a két országos kereskedelmi tévé járna nagyon rosszul. Legutóbb tavaly nyáron volt napirenden a kérdés, de akkor mégsem került a Parlament elé.