Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMTovább csökkentek a tévés reklámbevételek tavaly Magyarországon. A visszaesés hat százalék volt az előző évhez képest, a teljes televíziós reklámtorta így 45,6 milliárd forintra zsugorodott – derül ki az Ernst and Young és a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének éves jelentéséből.
Tavaly összességében több mint hárommilliárd forinttal zsugorodott a reklámtorta, de a visszaesés üteme az előző évhez képest lassult: amíg 2012-ben 11 százalékos volt a csökkenés, addig 2013-ban 6 százalék.
A kábeltelevíziók reklámbevételei viszont 4 százalékkal növekedtek 2013-ban. Ezzel párhuzamosan a földi sugárzású adók piacán 10 százalékos volt a visszaesés – derül ki a felmérésből. Ennek megfelelően nőtt a kábeltévék aránya a teljes reklámtortán belül, a szektor összbevételének 31 százalékát, mintegy 14 milliárd forintot, ezek az adók adták.
A reklámtortán belül nőttek a reklámszpotokból származó bevételek, 95 százalékra emelkedett arányuk, meghaladva a 43,3 milliárd forintot, írja az mmonline.hu.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM