Az amerikaiak napi 11 órában fogyasztják a médiát

2014.03.06. 16:12 Módosítva: 2014.03.06. 16:22
Az átlag amerikai a nap közel felében vagy a tévét bámulja, vagy a telefonját, esetleg táblagépét nyomkodja, illetve a számítógép előtt ül és pötyög. Leginkább a közösségi médiaoldalakon lógnak.

A Mashable.com-on megjelent cikk tanúsága szerint az amerikaiak 58 százalékának van okostelefonja (nálunk a lakosság 34 százalékának), és mivel a digitális kultura a mindennapok minden szegletébe beszivárgott, nem lehet azon csodálkozni, hogy akinek van ilyen készüléke, az nyomkodja is.

A Nielsen leguóbbi, több platformot is érintő felmérése szerint az átlag amerikai felnőtt napi 11 órában fogyaszt médiatartalmakat. Ebből meglepően magas, több mint öt órányi a televíziózással töltött idő, ami természetesen annak köszönhető, hogy a felnőtt lakosságban nagy arányban képviseltetik magukat az idősebb generáció tagjai - a 18-49 év közötti fiatalok a tévézés helyett inkább a kütyüparkjukat nyomkodják. Szintén nagyon elterjedt a rádióhallgatás (az okot lásd fent), majd az okostelefon-használat és a médiatartalom felvételről történő követése.

2014 03 05 Media-