Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA 2013-as évben minden rekordot megdöntött az internetes reklámbevétel, jelentette a PWC egy nemrég elkészített tanulmányra hivatkozva. Ennek alapján azt láthatjuk, hogy a teljes internetes költés az USA-ban elérte a 42,8 milliárd dollárt, ami egyrészt abszolút rekord, másrészt pedig lenyomta az eddig egyeduralkodó tévés piacot, pontosabban annak szabadon fogható részét.
A 2013-as eredmény 17 százalékkal jobb, mint a 2012-es volt, és 2,7 milliárd dollárral verte a 40,1 milliárdot termelő tévés szegmenst. A mobileszközökre eladott reklámok 7,1 milliárd dollárt hoztak, 110 százaláékkal többet, mint 2012-ben, és természetesen ez a legdinamikusabban fejlődő szegmens az iparágban.
A legnagyobb online költők a kiskereskedelemben érdekelt cégek, ezek vették meg a reklámhelyek, bannerek, idegesítő flashvideók és társaik 21 százalékát. A pénzügyi szektor a második 13 százalékkal, az autóipar 12 százalékot jegyez a nagy reklámtortából. Az egyébként azz ábrából kiderül, hogy a tévás piac összesítve, azaz a szabadon fogható adókat és kábeltévéket egy kapal alá véve mág mindig rettentő erős, 74,5 milliárd dollárt termelt.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM