A Nielsen elvégezte az éves médiapiaci felmérését, amiből kiderül, hogy a hét perccel nézünk kevesebb tévét átlagosan, a tavalyi negyedévhez képest. Átlagban 311 percet, vagyis 5 óra 11 percet töltünk a tévéképernyő előtt, ez hét perccel kevesebb, mint a tavaly ilyenkor mért 318 perc.
![kep1](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/598/5989/59890/5989088_9b5b16c09c0c40a6c0c19c71a429369a_wm.jpg)
A felmérésből az is kiderült, hogy egy év alatt megnőtt az általános szórakoztató és a közszolgálati csatornák nézettsége, miközben az RTL Klubé és a TV2-é csökkent, de minimális növekedést mutatnak az ismeretterjesztő, életmód és filmcsatornák nézettségei is. A közszolgálati csatornák nézettsége 2,3 százalékkal, az általános szórakoztatóké 3,2 százalékkal nőtt, közben az RTL Klub-TV2 párost 3,9 százalékkal kevesebben nézték idén eddig.
![kep2](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/598/5989/59890/5989094_9f0168a29a3a0e2bfe984d18ff4a52c8_wm.jpg)