Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMA Nielsen elvégezte az éves médiapiaci felmérését, amiből kiderül, hogy a hét perccel nézünk kevesebb tévét átlagosan, a tavalyi negyedévhez képest. Átlagban 311 percet, vagyis 5 óra 11 percet töltünk a tévéképernyő előtt, ez hét perccel kevesebb, mint a tavaly ilyenkor mért 318 perc.
A felmérésből az is kiderült, hogy egy év alatt megnőtt az általános szórakoztató és a közszolgálati csatornák nézettsége, miközben az RTL Klubé és a TV2-é csökkent, de minimális növekedést mutatnak az ismeretterjesztő, életmód és filmcsatornák nézettségei is. A közszolgálati csatornák nézettsége 2,3 százalékkal, az általános szórakoztatóké 3,2 százalékkal nőtt, közben az RTL Klub-TV2 párost 3,9 százalékkal kevesebben nézték idén eddig.