Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMVarga Zoltán, a Centrál Médiacsoport (korábban Sanoma néven futott) vezérigazgatója egy mai konferencián jelentette be, hogy eladták a cégcsoport két televízióját. A Budapest Business Journal Versenyképességi vízió 2015 elnevezésű konferencián közzétett hírhez Varga nem fűzött hozzá többet, így nem tudni, ki vette meg a tévéket és mennyiért, de a hírt először közlő Napi.hu szerint feltételezhetően a Sanoma Media Budapest Zrt. korábbi kisebbségi tulajdonosai lehetnek a vásárlók.
A Central Médiacsoport Zrt. Magyarország második legnagyobb médiavállalata, havonta csaknem 5 millió magyar fogyasztót ér el. A cégcsoport igen aktív a piacon, nemrég adták el a legnagyobb magyar állásportálnak számító Profession.hu-t, bár az üzletre a Gazdasági Versenyhivatal még nem bólintott rá. A Profession.hu-t a Ringier Axel Springer Media AG vette meg egyébként. Varga Zoltán a Central-cégcsoport mellett a kockázati tőkebefektetésekkel foglalkozó Central-Fund Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. tulajdonosa is, amihez többek között a HSBC Credit Zrt. és részben a Wizz-Air fapados légitársaság is tartozik.