Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM2014-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 49 percet töltött a tévékészülékek előtt, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban. Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 26 perc volt, ami alatt egy személy átlagosan 86 darab televíziós reklámot látott.
Ez derült ki a Nielsen Közönségmérés tévépiaci körképéből.
A 18 év alattiak kevesebbet, az 50 felettiek többet tévéztek, mint 2013-ban:
A Nilesen közönségmérése emellett kimutatta:
Az egy napra jutó átlagos megjelenésszám 14 680 darab volt, összesített hosszát tekintve 32 238 órát, azaz 4,25 évet tettek ki a reklámok. Íme még néhány érdekes 2014-es adat:
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM