Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMNagy a zavar a közmédia körül
Mi is megírtuk, hogy nemrég az MTVA egy közbeszerzési eljáráson a Média Services Company Magyarországgal (MSC) kötött szerződést hogy a televíziós, rádiós és online reklámfelületeit értékesítse. Eddig minden rendben is, de Kreatív tudósítása szerint a kedden szervezett, Big Picture nevű konferencián felszólalt Lukács Csaba, az Atmedia nevű reklámcég vezetője bejelentette, hogy:
Ami vagy azt jelenti, hogy Lukács Csaba nem tudja, miről beszél, vagy a Média Services Company Magyarország rögtön átpasszolta egy másik cégnek az értékesítést a megállapodás után.
A konferencián nem sokkal később színpadra lépett Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója, aki szerint viszont csak olyan dolgokat lehet bejelenteni, „amiről már megállapodás született és ő ilyenről nem tud.” Vaszily annyit mondott a beszéde után a Kreatívnak, hogy Lukács a diavetítésén a cége várható, remélt 2016-os portfólióját mutatta, viszont az előadásában kész tényként állította, hogy az Atmedia viszi a közmédia reklámjait. Az Mmonline.hu szerint Vaszily jelezte, hogy tényleg zajlanak tárgyalások.
A tenderen, amit végül az MSC nyert, nemcsak a Simicska Lajoshoz köthető Inter Media Group indult el (ami ráadásul meg is támadta a még tavaly decemberben kiírt eljárást), hanem a TV2 Csoport is, ami viszont a napokban kötött stratégiai együttműködésinek mondott megállapodást az Atmediával, a piac egyik legnagyobb, tévés hirdetésekkel foglalkozó cégével.