Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A 18-49-es, kereskedelmi korosztálynak nevezett demográfiai csoportban az RTL Klub továbbra is meggyőző fölénnyel veri a konkurenciát, a hét 20 legnézettebb műsorába csak egy TV2-s film, és az M4 vasárnapi Forma-1-es közvetítése került be, mellettük A Farm mind a hat adása ott van, a legnézettebbnek pedig a Barátok közt egyik epizódja bizonyult. A teljes lakosságban a TV2 még rosszabbul teljesített, itt filmek nem, három Tények adás viszont bekerült az első 30-ba, és más nem, az idősebbeket a Forma-1 sem érdekelte annyira.
Az egész napos közönségarányt ábrázoló grafikonon jól látható, hogy az RTL-csoport csaknem dupláját hozza a reklámperceit (az államnak, persze) mégis kétszer annyiért eladó TV2-csoporténak, a Sony-Viacom-AMC-MTVA négyes meg összesen is csak pár százalékkal tud többet a piacvezető közönségarányánál:
A főműsoridős grafikont viszont a Nagytétényi úti RTL-székházon kívül nemigen mutogatják sehol: az RTL 35,5 százalékos közönségarányát látva nincs is mit.
Még pár dolog:
- a Tények szívós munkáva ledolgozta magát 100 000 néző környékére 18-49-ben (szombat),
- a Farm és a Gyertek át szombat este! 18-49-ben nem is olyan verhetetlen, sőt, 19 és 13,2 százalékos közönségarányukat a TV2 az ezen a héten induló Kismenőkkel simán beérheti,
- holokausztfilmet adni a köztévén = butaság, a Sorstalanságot mindösszes 17 073 néző követte 18-49-ben, és a teljes lakosságban is 100 000 alatt maradt a nézőközönsége a Dunán,
- Borbás Marcsi Gasztroangyala a legsikeresebb főzős műsor jelenleg, 280 573 nézője van a Duna TV-n.
A végére egy Comedy Central-nézettséges hír: a Comedy Club 2. adása, melyben Hadházi László A humorkabaré visszatér 2. című stand-up produkciója volt látható, péntek este 21:00-tól, 7,53 százalékos közönségarányt ért el 18-49-ben, azaz csak szeretjük mi a magyar humort. A csatorna szintén pénteken, az egész napra vetítve, 5,3 százalékos közönségarányt produkált, amivel a 3. helyre került az RTL Klub és a TV2 után.