2 perccel többet tölt a teljes lakosság a képernyők előtt, azonban ha korosztályra lebontva nézzük az adatokat akkor kiderül, hogy a kereskedelmileg fontos 18-49-es korosztály tagjai 7 perccel kevesebbet, a fiatalok (4 és 17 év között) 4 perccel többet, míg az 50 évesnél idősebbek 6 perccel néztek több műsort, mint tavaly ilyenkor.
A mai napon közzétett negyedéves jelentésben az is szerepel, hogy a felvett televíziós tartalmak megtekintése továbbra sem terjedt el hazánkban, a teljes ráfordított idő mindössze 1,2%-át töltik ilyen tartalom nézésével a magyarok.
A tavalyi év hasonló időszakához képest csökkent a TV2 és az RTL Klub közönségaránya, a közszolgálati csatornák viszont növekedni tudtak.
A reklámok között még mindig a szeletes csoki a király, a Nielsen adatai alapján ugyanis ennek a terméknek a reklámjait látta a legtöbb magyar. Második helyre a pudingok és az egyéb tejalapú desszertek fértek fel, harmadik helyen pedig a fogkrémeket találjuk, hogy ne legyen menthetetlen a hazai szájhigiéniai helyzet a sok édesség után.