Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMIsmét az RTL vezérigazgatója lett a legbefolyásosabb médiaszemélyiség
További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Idén is Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója végzett a Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban nevű lista legelső helyén. Ahogy az MMonline írja, a listán szereplők közel 40 százaléka cserélődött: Andy Vajna például a TV2 Csoport tulajdonosaként először került fel a névsorra, de új szereplő a hetedik helyen álló Lukács Csaba, aki az Atmedia ügyvezető igazgatója, illetve az Origót és Vs.hu-t tulajdonló New Wave Media vezetője, Száraz István is.
Habony Árpád egy helyet javítva került fel a dobogó legalsó fokára, akit Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója, valamint Bayer József, a Ringier Axel Springer vezérigazgatója követ. Kolosi Péter, az RTL programigazgatója egy helyezést rontott, ezúttal a hatodik lett. A Magyar Telekom vezérigazgatója, Christopher Mattheisen a tavalyihoz hasonlóan idén is nyolcadik lett. Dirk Gerkens 2008 óta folyamatosan első volt, aztán tavaly már fel sem került a listára, ezúttal azonban, immár a TV2 vezéreként, a kilencedik helyen tért vissza.
A Marketing&Média főszerkesztője, Simon Krisztián szerint a lista összetételén jól látszik, hogy
Elmondta: soha korábban ennyi új név nem jelent még meg a toplistán, mint idén, a jelenlegi ötvenben mindössze 12 olyan van, aki már 2008-ban is szerepelt az összeállításban.
Bár idén is a médiavállalatok adják a toplista legtöbb szereplőjét (54 százalékot, azaz 4 százalékot csökkent a tavalyihoz képest), a média- és reklámügynökségek aránya (24-ről 30 százalékra) nőtt. A piackutató cégek közül viszont immár negyedik éve senki nem került a legbefolyásosabbak közé, de talán még ennél is meglepőbb, hogy idén
Az első tízbe ők kerültek be:
- Vidus Gabriella (RTL Magyarország)
- Andy Vajna (TV2 Média Csoport)
- Habony Árpád (Modern Media Group)
- Varga Zoltán (Central Media)
- Bayer József (Ringier Axel Springer)
- Kolosi Péter (RTL Magyarország)
- Lukács Csaba (Atmedia)
- Christopher Mattheisen (Magyar Telekom)
- Dirk Gerkens (TV2 Média Csoport)
- Gulyás János (MEC)