Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMÜgynökséget választott a Sziget
Az együttműködés 2017 őszén kezdődött, célja a fesztiválok nemzetközi ismertségének további növelése és a jegyeladások maximalizálása. Ehhez a közösségi média kampányokon túl kereső és programmatic kampányok futnak hazánkon kívül Nagy-Britanniában, Németországban, Svájcban, Ausztriában, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában és Belgiumban, illetve alkalmanként további országokban is.
Az ügynökség kiválasztásánál fontos szempont volt az erős nemzetközi háttér, valamint a kimagasló digitális kompetencia. A Havas Media egy olyan stratégiát tett le az asztalra, amely alkalmas a nemzetközi kommunikációs és értékesítési céljaink elérésének segítésében
- nyilatkozta Kádár Tamás a Sziget Szervezőiroda ügyvezető igazgatója.
Egy ügynökség számára nagy kihívás és nagyon felemelő egy igazi Love Branddel dolgozni, főként, hogy ezt egy többországos koordináció vezetőjeként tehetjük meg. Sok pozitív élményünk a korábbi fesztiválokkal kapcsolatban most a hivatásunk részéve vált
– mondta Faludi Péter a Havas Média ügyvezető igazgatója.
A feladatokat az ügynökség a nemzetközileg már működő Havas Village koncepció keretein belül a Havas Budapesttel szoros együttműködésben látja el.