Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMIdén izgalmasabbak voltak a reklámok, mint az egész Super Bowl
További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A jó
Bud Light
Hiába várta mindenki, végül a Trónok harca utolsó évadát bemutató előzetes helyett csak egy sörreklámot kaptunk, amelyben a márka kabaláját kivégzi A Hegy pont úgy, ahogyan a sorozatban Oberyn Martellel végzett. Persze vér meg brutalitás nélkül.
Walmart
Azt nem lehet mondani, hogy a Walmart nem vetett be mindent. A popkultúra legismertebb autói bukkannak fel a reklámban, mint a járgány a Scooby Doo-ból, a Dumb és Dumber kutyás kocsija, a Delorean, Kit a Knight Riderből, a Szellemirtók kocsija, egy dzsip a Jurassic Parkból és Darázs a Transformersből.
NFL 100
Most ősszel kezdődik el a 100. NFL-szezon, és ennek örömére az Amerikai Futball Szövetség összerakott egy egész parádés reklámot egy csomó egykori legendával és szupersztárral. Itt bent az Indexben a reklámot látva meg is állapítottuk, hogy ez a pár perc százszor látványosabb és izgalmasabb volt, mint az egész idei Super Bowl.
Washington Post
A patinás napilapot tulajdonló Amazon-vezér, Jeff Bezos több mint 5 millió dollárt fizetett azért, hogy az újságírás fontosságát hirdető reklámot mutassanak be a Super Bowl egyik szünetében. A Tom Hanks által narrált reklámban a tudósítók, riporterek és újságírók munkája előtt tisztelegnek, és megemlékeznek több olyan médiamunkásra, akiknek az életükbe került, hogy a munkájukat végezték, mint például Dzsamál Hasogdzsi, akit tavaly gyilkoltak meg a Szaúd-Arábia isztambuli konzulátusán.
Bubly
Oké, valljuk be, egészen lefáradt aggyal egész szórakoztató, hogy a Pepsi ízesített, szénsavas ásványvizét Michael Bublé énekessel hirdetik kizárólag azért, mert a Bubly majdnem úgy hangzik, mint a Bublé. És az egész reklám nem is szól másról.
Budweiser
Semmi extra, egy szupercuki dalmata fülei lobognak a szélben, miközben a háttérben egy régi Bob Dylan-szám szól. Az ember hajlamos értékelni az ilyen szintű egyszerűséget a sok állatság között.
Hyundai
Az Ozark után jó újra kicsit lazább szerepben látni Jason Batemant, és a Hyundai reklámja semmi másról nem szól, mint arról, hogy a színész liftes fiúként a világ legrosszabb helyeire és helyzeteibe kalauzolja az utasait.
Microsoft
A legmeghatóbb reklám azokról a gyerekekről szól, akiknek valamilyen testi rendellenesség miatt a legegyszerűbb dolgok is nehezebben mennek. A reklám ezért épp arra hívja fel a figyelmet, hogy technológiának hála ezek a gyerekek is élhetnek teljes életet.
A rossz
Doritos
Vészesen közeleg a fiúcsapatok revivalje, és erre ráérzett a Doritos is azzal, hogy közös reklámot csináltak Chance the Rapperrel és a látványosan megöregedett Backstreet Boysszal. Kár, hogy annyi fantázia sincs a reklámban, mint egy átlagos Backstreet Boys-dalban.
Stella Artois
Napokig lázban tartotta az internetet, hogy Jeff Bridges újra magára öltötte a Nagy Lebowski karakterét, és sokáig azt lehetett hinni, hogy folytatják a kultikus filmet. Ehelyett a Töki csak egy Stella Artois-reklámban tért vissza, amelyben koccint egyet Carrie Bradshaw-val a Szex és New Yorkból.
Amazon Alexa
Az Amazon mindent bevetett a digitális házi asszisztens, az Alexa reklámozására, kezdve Harrison Fordtól Forest Whitakerig, de sajnos két ilyen volumenű színésszel sem sikerült semmi izgalmasat összehozni.
Turkish Airlines
A török légitársaságnak nem más forgatott reklámot, mint Ridley Scott, de a végeredmény annyira unalmas és semmilyen lett, hogy voltaképpen bárki rendezhette volna.
és az ez meg mi volt?!
Pepsi
Cardi B ugyan politikai okokból távol tartotta magát a Super Bowltól, de így is lement vele egy reklám, amelyben rajta kívül szerepel még Steve Carell és az a Lil Jon, aki egy komplett karriert épített fel arra, hogy állati menő hangon ordibál szavakat.
Sprint
Az idei Super Bowl reklámjaiban a robotika volt az abszolút slágertéma, de a Sprint volt az, ami az egész koncepciót elvitte a falig Bo Jackson sportlegendával, aki egyedüliként volt allstar játékos baseballban és amerikai fociban. Hogy miért pont ő tart a kezében egy keytaron játszó sellőt, arra nem sikerült rájönnünk.
Szcientológia
Még mindig nehéz elhinni, hogy egy vallást - már ha ez vallás egyáltalán, és nem valami egészen más - miért kell egy sportesemény szünetében reklámozni, de tessék, itt van a szcientológia reklámja.