Balásy Gyula két cége nyerte meg a 10 milliárdos turisztikai keretszerződést
Két olyan cég nyerte el nyerte el a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség és a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 10 milliárd forint értékű, „médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására” kötött keretszerződését, ami Balásy Gyula érdekeltségbe tartozik– írja a HVG az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetményre hivatkozva.
A szerződésben foglaltak szerint a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. évente kilenc darab, átlagosan 4-8 hétig tartó átfogó kampányt bonyolít majd le. Ezek kisebb része Magyarországon fut majd, a többségük azonban külföldre készülne. A kiemelt célországok között szerepel az Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, az Amerikai Egyesült Államok és Kanada, a potenciális piacok között pedig ott van többek között India és Skandinávia is.
A keretmegállapodás alapján megkötendő egyedi szerződések száma a keretmegállapodás időtartama alatt várhatóan legalább 20 db lesz, melyből legalább egy db szerződés legalább 9 hónapos időtartamra szól. A szerződések átlagértéke a legalább nettó 100 millió Ft-ot meg fogja haladni, de akár ennek többszörösét is elérheti
- olvasható a közleményben.