Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMár a Victoria's Secrettől sem akarnak az emberek bikinis lányokat nézni
Épphogy megválasztották a Victoria's Secret első magyar angyalát, máris újabb egyedülálló eset történt a fehérneműmárkánál: eltörölték az 1995 óta futó divatbemutató műsorukat, írja a BBC.
Az ok egyrészt az volt, hogy a nézettség csökkent, másrészt pedig hogy egyre több kritika érte a műsort, miszerint szexista, elavult, és hiányzik belőle a sokszínűség. Az egykor populáris műsorban gyakran kirívó ruhákban mutogatták a világ néhány szupermodelljét, ami ugródeszkát jelentett olyan mára ismert modelleknek, mint Heidi Klum, Tyra Banks vagy Miranda Kerr. A show maga egyébként valahogy így nézett ki:
Mára viszont bevétel szempontjából is igen veszteségessé vált a Victoria's Secretnek és leányvállalatának, az L Brandsnek is. Az L Brands pénzügyi igazgatója, Stuart Burgdoerfer azt mondta, a márka újrapozicionálása és a marketing továbbfejlesztése a következő cél – ami valószínűleg messze jobb irány, mint amit az előző marketingigazgató, Ed Razek képviselt, ő egy interjúban azt mondta, nem lenne szabad transzszexuális modelleket beengedni a műsorba.