Tehetségek a karanténban is vannak

karantén.png
2020.04.08. 17:00 Módosítva: 2020.04.08. 18:33

Valami ilyesmit vallhat az RTL is, ahol a TV2-n már elindított #maradjotthon című dokureality után user generated content jelenik meg Made in Karantén! címmel. Míg a TV2 a szoció irányába indult el, az RTL biztos úgy volt vele, hogy annyi negatív infó ömlik a nyakunkba mindenhonnan, hogy inkább összeraknak egy tehetségkutatót, amihez nem kell nagy stúdió, nagy stáb, nagy díszlet, sőt semmi, mert a kontentet a nézők töltik fel, a zsűrizést meg a négytagú grémium (Sztarenki Dóra, Gáspár Laci, Szabó Győző és ByeAlex) otthonról végzi.

A műsorba hétköznapi emberek saját maguk által készített videóit várják, melyekből kiderül, hogyan teszik változatossá, izgalmassá, szórakoztatóvá, eredményessé a karantén idején otthon töltött napokat. Jó, nem csak ilyeneket, el lehet játszani szimbolán a Rákóczi indulót, miközben lábujjal gobelinezünk, de sima éneklőseket is, ha van bennük truváj. A legmenőbb karanténvideók egymillió forintot érnek, mármint adásonként, ha jól értjük.

A műsorba, ami olyan, mint a Ki Mit Tube című online tehetségkutató volt pár éve – mínusz az online médiás háttér (444.hu, Google), plusz a tévé – már lehet jelentkezni, az alkotók a legmenőbb karanténvideókat Viberen vagy WhatsAppon, a 06 30 195 95 95-ös számra, valamint az rtl.hu/madeinkaranten linken várják.

Soha nem látott fejlesztések, vagy hatalomátvétel?

Vannak, akiknek már nincsenek kérdéseik,
És vannak, akik az Indexet olvassák!
Támogasd te is a független újságírást, hogy ebben a nehéz helyzetben is tovább dolgozhassunk! Kattints ide!