Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMÚj fizetős női magazint indított a Central
Előfizetéses modellel elindult a Central Médiacsoport új női magazinja, a Nőklapja.hu. A 11 fős szerkesztőséggel induló újság főszerkesztője az Index kultúra rovatának korábbi vezetője, Libor Anita.
A Nőklapja.hu a Nők Lapja magazin online lába lesz, de nem összekeverendő a szintén a Centrálhoz tartozó NLC-vel, amely a Nők Lapja Café rövidítése volt, de a Kreatív interjújában is elhangzik, hogy egy ideje nincs kapcsolat a két brand között, két külön szerkesztőségről van szó.
Tartalmi tervezésben természetesen együtt haladunk majd a print szerkesztőséggel, de mi egy hetilaphoz képest aktuálisabb napi anyagokat, híreket, véleménycikkeket is megjelentetünk. Szintén lesznek kifejezetten online formátumaink, videósorozatok, podcastok, és természetesen felkerülhet hozzánk olyan cikk is, ami simán mehetett volna a printbe. Hogy ezt a felfogást egy példával érzékeltessem: az olyan közéleti témák, mint a karantén vagy az érettségi a hetilap jellegéből fakadóan nem tudtak gyorsan, markánsan megjelenni a printben. Ezekre a történésekre azonban a digitális felületen gyorsan reagálunk
– mondja Libor az új portálról, és hozzáteszi még, hogy amíg a nyomtatott magazinban nincs politika és politikus sem jelenik meg, az online felületen ez egyáltalán nem így lesz.
A portál freemium modellben indul, vagyis a cikkeknek csak egy része lesz elérhető ingyen, a teljes tartalomért havi 1490 forintos előfizetés szükséges.