Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMegszűnik a nyomtatott Cosmopolitan Magyarországon
A Central Médiacsoport bejelentette, hogy 2020. június 10-én jelenteti meg utoljára a Cosmopolitan című magazinját nyomtatásban – írja a Média1 a lap hírlevele alapján.
„A jelenlegi lépésünk reagál a nemzetközi trendekre, hiszen az online felületen a hírfogyasztás mellett nőtt az igény a nagyobb terjedelmű, egyébként klasszikusan magazinos jellegű anyagokra” – magyarázta a döntést Lipták Tímea, a Central Médiacsoport magazin-üzletágának igazgatója.
A Cosmopolitan első volt a print glossy magazinpiacon 1997-ben, de az online térben is az első hasonló termékként indította el oldalát 2007-ben.
„Az olvasóinkat naponta 25 új frissüléssel várjuk, tehát nemhogy kevesebb, hanem egy bővített tartalmat, és még komplexebb olvasói élményt szeretnénk kínálni a Cosmopolitan.hu-n. Külön öröm, hogy a print stáb tagjai közül sokan folytatják velünk a munkát digitálisan” – nyilatkozta Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője.