Merlini az Irigy Hónaljmiriggyel birkózott

2004.09.01. 13:05
Az Irigy Hónaljmirigy sokadik showja és David Merlini mutatványa küzdött a nézőkért kedd este. Közel egymillióan kapcsoltak át a Tv2-ről, hogy lássák a betonba öntött szabadulóművészt.
Majdnem kétmillió ember volt kíváncsi arra, hogy David Merlininek vajon sikerül-e kiszabadulnia a betontömbből, vagy belefullad a Dunába. Az RTL Klubot a műsor alatt 1 974 502 ember nézte, vagyis az éppen televízió előtt ülők 43,1 százaléka választotta a csatornát. A hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti lakosság körében még népszerűbb volt a szabaduló művész és illuzionista tévés produkciója, hiszen a tévé előtt ülő fiatalok 48,6 százaléka, azaz az AGB Hungary statisztikai adatai alapján 947015-en választották David Merlini produkcióját.

A Tv2-n a mutatvánnyal párhuzamosan futott az Irigy Hónaljmirigy paródiashowja, ami rendszerint minden héten a nézettségi lista első helyén végez. Ezúttal 1852 013 nézője volt az este nyolc és kilenc óra közt vetített műsornak, amivel 37 százalékos közönségarányt ért el.

Átkapcsoltak

Az Irigy Hónaljmirigy és David Merlini nagy csatát vívott a nézők kegyeiért, és bár az AGB Hungary időgrafikonján jól látszik, hogy a nézők átkapcsoltak az RTL Klubra, amikor a szabaduló szám elkezdődött, a paródiashow adása alatt végig a Tv2 vezetett. Háromnegyed kilenckor például még 18 és 49 év közötti lakosság 22,6 százaléka nézte a Tv2-t, és csak 11,5 százaléka az RTL Klubot, addig tizenöt perccel később már 17 százalék választotta az RTL Klubot, és 18,1 százalék a TV2-t, öt perccel később, tehát az IIrigy Hónaljmirigy Show végén már 22.6 százalék nézte David Merlinit és csak 10,8 százalék a Tv2 adását.

A Tv2-n a showt követő akciófilm egyértelműen kikapott Merlinitől, hiszen az Újoncok bevetésen című amerikai filmre mindössze a tévénézők 22,3 százaléka, azaz 828309 választotta.