A november 13-ai premier óta csupán egyszer tudta megnyerni a nézettségi versenyt az RTL Klub új vetélkedője, a Balázs show-t felváltó Fogd a pénzt, és fuss. A talkoshow-k dramaturgiáját egy vetélkedővel keresztező műsor első adása még az éppen tévé előtt ülő 18 és 49 év közöttiek 24,9 százalékát érdekelte és ugyanekkor Joshi Bharatra csak 19,8 százalék kapcsolt. De a nézők valószínűleg csak Balászt vagy egy délutánis sorozatot keresve kapcsoltak az RTL Klubra, erre utal ugyanis, hogy már másnap egyenlített a Tv2 (24,8 százalék az RTL műsorának és 25 százalék a Tv2-nek) és a harmadik adásnál már egyértelmű volt a Tv2 előnye. A Fogd a pénzt és fuss ugyanis csak 16,9 százalékos közönségarányt ért el, míg Joshi Bharat 23,1 százalékot.
Az első öt adás után már látszott a két műsor közti különbség: A fogd a pénzt és fuss átlagosan 21 százalékos közönségarányt ért el, míg a Joshi Bharat 24,1-et. Mivel ez átlagos közönségarány, a már viszonylag alacsony különbség is biztos fölényre utal.
Ráadásul egy héttel később a műsor közönségaránya benézett a lélektani húsz százalékpont alá is, a legrosszabb napon az éppen tévé előtt ülő 18 és 49 évesek mindössze 16,5 százaléka nézte a pikáns vetélkedőt. Ráadásul a teljes lakosság körében sem sokkal népszerűbb a műsor, általában csak egy-két százalékponttal volt több, mint a kereskedelmi célcsoportban, vagyis az iskola után otthon tévéző középiskolásak és a nyugdíjasok sem szerették meg a vetélkedőt.
December elsején egyetlen napra magára talált a műsor, 21,6 százalékos közönségarányt hozott össze, míg a Tv2 problémamegoldó műsora csak 20 százalékot. De már másnap visszaállt a régi rend: az RTL Klub 19,5 százalékot teljesített, a Tv2 pedig saját csatornaátlagán felül, 29,6 százalékot. Ez a különbség pedig a hét többi napján sem változott lényegesen.