Új, hetente jelentkező sztármagazint indított Helló V.I.P.! címmel a Sanoma Budapest Kiadói Zrt.; az első szám szerdán került a standokra.
Az új lap követi az új médiafogyasztási trendeket és a vizuális elemekre helyezi a hangsúlyt: minden eddiginél több és frissebb képpel, izgalmas fotósorozatokkal számol be a hazai és külföldi sztárvilág legfrissebb híreiről és érdekességeiről - közölte a táraság.
Tájékoztatásuk szerint emellett "tanulságos lélektani elemzésekkel", sztárdivatok és fogyókúrák bemutatásával is szórakoztatnák majd olvasóikat hétről hétre.
A 120000 példányban országosan - 99 forintos bevezető áron - terjesztett, 44 oldalas lap főszerkesztője Ómolnár Miklós, aki a kiadó két sztármagazinját, a Storyt és a Bestet, valamint a csoporthoz tartozó 4!-es csatornát is főszerkesztőként jegyzi.
"A Story és a Best mellett a Helló V.I.P.! is a "friendly gossip", vagyis a barátságos, pozitív hangvételt képviseli" - áll a kiadó közleményében, vagyis az új sztármagazin sem a sztárok viselt dolgairól cikkezik majd.
Az új magazin piaci bevezetését átfogó marketingkommunikációs kampány támogatja: televízió-, rádió-, online- és sajtóhirdetések, országos citylight, Mahír és billboard felületek népszerűsítik a magazint.
A helyzet fokozódik
A Sanoma riválisa a Ringier augusztus 3-án indította el új, szókimondó szármagazinját a Hot!-ot, ami a kiadó szerint igyekszik "megbolygatni az eddig Magyarországon ismert bulvár - sztár hetilap világot". A Story augusztus első hetében az új lapra válaszul egy szintén Hot elnevezésű nyári melléklettel jelentkezett, és az Index információi szerint a Sanoma az új hetilappal is a konkurens megjelenésére szeretne válaszolni.