A Jóban-rosszban vasárnapi debütálása mégis kudarcnak számít, hiszen a szappanoperát megelőző Napló 2 334 110 nézőjével ezen a héten is az első lett, azaz az AGB Hungary adatai alapján 661 563 néző kapcsolt el a Tv2-ről a sorozat első képkockái előtt, pedig a csatorna még reklámot sem sugárzott a két műsorszám között.
Ráadásul a teljes lakosság körében a Jóban-rosszbant megverte a közszolgálati televízió Névshowr című esztrádműsora is, amit ugyanebben az időben 1 890 199-en láttak. A teljes képhez azonban hozzátarozik, hogy az RTL Klubon eközben az Utolsó akcióhőst mindössze 1 184 422-en látták, pedig abban még Arnold Schwarzenegger is szerepelt.
A 18 és 49 év közötti korosztályban azonban már a Jóban-rosszban megverte a Névshowrt és az RTL Klub akciófilmjét is.
Hétfő sem hozta meg a sikert
Hétfőn debütált a Tv2 új műsorrendje, amelyben este hétkor kezdődik a Jóban-rosszban, amikor az RTL Klubon éppem a Fókusz bulvárhíreivel próbálják meg a képernyő előtt tartani a nézőket.
A Fókuszt január 24-én 1 960 022-en látták, eközben a magánklinika izgalmait csupán 1 37 0716-an választották. A hirdetőknek oly kedves 18 és 49 év közötti korosztályban is megmaradt az RTL Klub előnye, ebből a korcsoportból 182 ezerrel többen választották az RTL Klub kis színes híreit, mint a Tv2 szappanoperáját.
Ennek ellenére még korai lenne azt mondani, hogy megbukott a Jóban-rosszban, legfeljebb a szappanopera reklámkampánya nem érte el a kívánt hatást, hiszen egy naponta jelentkező sorozat állandó nézőközönsége több hónap alatt alakul csak ki. A Barátok közt a sorozat első évében rendre kikapott a Tv2 azonos időben vetített műsoraitól, először csak kilenc hónap után, 1999 nyarán ért el nagyobb sikereket.