Alig érdemes bármit hozzátenni ehhez. Az Intercom kreatívjai odáig jutottak kreatívkodásukban, hogy klónként adják el a terméket. Általában negatív kritikának minősül az a megjegyzés, hogy egy alkotás valamilyen témáról sokadjára lehúzott bőrke, utánlövés, eredetietlen másolat. Igyekszik is a forgalmazó felhívni a figyelmet az esetleges különbségekre, a főhős apróbb kockás alsóneműjére, vaskosabb krómműanyag fegyvereire, és hogy ezúttal vörös hajú nőt kell megmenteni.
Ezzel szemben ez a matrica kifejezetten szeretné, ha az Evolúciót Man In Black-klónnak tekintenénk. És ebben nem a reklámemberek lapos gondolkodása a legszomorúbb, hanem az, hogy Vad Angyal országában az ismerős koppintás valószínűleg több nézőt visz be a moziba, mint az újdonság vagy legalább annak látszata. És ráadásul ezek az emberek nem kapcsolják ki a mobiljukat odabenn.