Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMIgazi médiák fölötti műsorszám lesz például a kereskedelmi tévék és a napilapok különös partnerségi viszonyait elemezgető kerekasztal, amelyet az Index Pulitzer-emlékdíjas publicistája, Tóta W. Árpád előszava nyit meg. A beszélgetés további résztvevői a közvetlen érintettek közül kerülnek ki, így ott lesz többek között Pallagi Ferenc a Blikktől illetve Barna György a TV2-től.
A háborús tájékoztatás és a propaganda viszonyát járja körül majd az a panelbeszélgetés, amelyen az újmédiát Uj Péter (Index) képviseli, partnerei Horvát János, Heltai Péter, Kotroczó Róbert, Tamás Ervin, Rudi Zoltán, Valki László és Lánczi András lesznek. A vita mottója: ábrázolás vagy részvétel.
Vetélytársa lehet-e az internetes média a hagyományos nyomtatott sajtónak a reklámpiacon - teszi fel majd kérdését Mester Sándor az Origó/Axelero részéről, a választ pedig a legfrissebb olvasottsági adatok alapján - a vezető internetes portálok olvasottsága gyakorlatilag beérte a nyomtatott lappiac élmezőnyének hasonló számait - nem nehéz megjósolni.
Tolerancia a szakmában címmel fogja Erdélyi Zsolt Superman vezetésével megvizsgálni egy újabb kerekasztal azt, hogy összeegyeztethető-e a reklám a jó ízléssel . A műsorszám résztvevője internetes oldalról Szabó Ákos, az Index kereskedelmi igazgatója, társai pedig Hargitai Lilla a Reklámszövetségtől, Földes Ádám a Sláger Rádiótól, G. Németh György a Westeltől, valamint Mong Attila (Inforádió).
Érdekesnek ígérkezik még a Rozgonyi Krisztina vezette Konvergencia Kerekasztal is, ahol Both Vilmos az MTE részéről, Nyírő András a Westeltől, Kelemen Gábor a Korridortól, illetve többek között György Péter is megmérkőzik majd, ennek eredményéről a későbbiekben számolunk majd be.