Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMKlasszikus példája a hipertahó reklámnak a jó fekvésű telkek szlogennel ellátott óriásplakát volt, amelyen egy kvázi meztelen nőn sorakoztak a telkek, az utca népének nem kis örömére.
A Knorr reklámja némileg kifinomultabban tapló. Napozó nőket látunk, akik aztán egy másodperc alatt készítik el uraiknak a csirkét a villámpác segítségével, miközben többször láthatjuk a csirke/nő párhuzam fényesen csillogó bizonyítékait, úgyismint napolaj/villámpác. A férfiak eközben egy asztalnál töltik az időt, és még meg is jegyzik, hogy biztos étteremből hozatták /ezek, gondolom, így kell mondani/ a kaját, mert egész nap a napon pácolódtak.
Nos ez egy szép és tudatos bunkóság, színesen és színvonalasan kivitelezve, akkor is bunkóság bizony, ha a vásárlók, köztük nők egyelőre találónak gondolják, esetleg viccesnek. Sajnos.